VARGSPÅRET 7.3.2010 ensi sunnuntaina

Tiedotteita ajankohtaisista asioista; esim. Jukola-spekulaatiota.

Moderators: lauri_vuorinen, jyrki_metsola

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
hannu_wahrn
Posts: 202
Joined: Mon 30.07.2007 13:02
Location: Kotka
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

VARGSPÅRET 7.3.2010 ensi sunnuntaina

Post by hannu_wahrn » Tue 02.03.2010 10:22

Kyssin perustreeniätekevälle hiihtoväelle tiedoksi:

Sipoossa on Susihiihto ensi sunnuntaina. 30 tai 50 km:n laturetki. Lisätietoa http://www.sipoo.fi/easydata/customers/ ... ischen.pdf
Itse olen jonkun kerran aiempina vuosina käynyt kyseisessä tapahtumassa ja ihan kivaa on ollut. Raatojuoksun maisemissa!

Terv. Hannu

Kaisa Snell
Posts: 41
Joined: Tue 11.12.2007 20:08
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: VARGSPÅRET 7.3.2010 ensi sunnuntaina

Post by Kaisa Snell » Sun 07.03.2010 18:05

Olen Hannun kanssa samaa mieltä, että Vargspåret-Susihiihto on hieno laturetki. Tulimme Rollen kanssa houkutelluiksi mukaan ja kävimme tänään hiihtelemässä 50 kilometriä 90-luvun Jukolan maisemissa. Upeat ladut, hyvä keli ja aurinkoakin suuri osa matkasta. Tuskin koskaan on mennyt 50 km niin helposti ja nauttien. Tavallisesti nautinto tulee vasta lopussa, mutta nyt tuntui koko matkan oikein mukavalta. Ensi vuoden päivämäärä on 6.3.2011. Pankaahan kalentereihin!!
Kaisa

Post Reply
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests