U10mila 2011?

Tiedotteita ajankohtaisista asioista; esim. Jukola-spekulaatiota.

Moderators: lauri_vuorinen, jyrki_metsola

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Minni Halinen
Posts: 40
Joined: Tue 07.08.2007 10:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

U10mila 2011?

Post by Minni Halinen » Sun 08.08.2010 14:46

Heipodei,

palasin äskettäin nuorten 10milasta Ruotsista ja bussissa pohdiskelin, että meiltähän saisi oman tyttöjoukkueen ensi vuonna D18 sarjaan (esim. mielessä kävi minä, Aino, Anni, Roosa ja Miisa?).
Itse suunnistin Rastivarsoissa ja joukkueen vanhin olin minä, nuorimmat olivat 13-vuotiaita.
Ratoja on kolmea eri vaikeustasoa (helpoimmat D12-14 sarjan tasoa ja vaikeimmat D16-18 tasoa).
Tai sitten toinen mahdollisuus olisi kehitellä joukkue jonkun toisen seuran kanssa H/D18 sarjaan.

Heitän tälläisen ehdotuksen ilmaan jo näin varhaisessa vaiheessa mietittäväksi (vaikka edelliset tavarat ovat vielä purkamatta :D)

User avatar
Mika Kilpinen
Posts: 739
Joined: Fri 29.06.2007 15:12
Location: Jäppilä
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: U10mila 2011?

Post by Mika Kilpinen » Tue 10.08.2010 10:54

Minni kuvissa ekat 20 sek: http://www.youtube.com/watch?v=l_fpH79Jcbc :D Räväkkä lähtö, hienoa!

Post Reply
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests