Nuorten lokakuun harjoitukset

Tiedotteita ajankohtaisista asioista; esim. Jukola-spekulaatiota.

Moderators: lauri_vuorinen, jyrki_metsola

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Timo Väyrynen
Posts: 197
Joined: Mon 23.07.2007 19:49
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Nuorten lokakuun harjoitukset

Post by Timo Väyrynen » Tue 02.10.2007 19:24

Moro !

Vielä jatketaan nuorten yli 12 vuotiaitten kanssa harjoituksia lokakuussa alla olevan ohjelman mukaan. Jokaisesta harjoituksesta tulee vielä erillinen tiedote.

Ohjelmassa on maastojuoksutesti Vuorisen Hannun suunnittelemalla radalla.

Lokakuun lopulla juostaan koko seuran voimin Karhulan keskuskentällä Cooperin testi. Se on samalla Jukola / Venla 2008 projektin käynnistys ja kuntopuolen lähtötason mittaus.

Timo



Nuorten harjoitukset lokakuu 2007



Pvm Klo Harjoitus ja paikka Pitäjä Ryhmä

to 4.10. 20.00 Yöharjoitus, Karhuvuori Timo Nuoret

to 11.10. 19.00 Yöharjoitus, Luovi läntinen Kimmo Nuoret

ti 16.10. 17.00 Maastotesti, Pahalampi Hannu Nuoret

to 18.10. 19.00 Yöharjoitus, Hevossaari Petri Nuoret

ti 30.10. 17.00 Cooperin testi Hannu koko seura


Nuorten ryhmä koostuu 13-sarjalaisista ja vanhemmista suunnistajista.

Minni Halinen
Posts: 40
Joined: Tue 07.08.2007 10:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post by Minni Halinen » Wed 03.10.2007 20:08

Minä ilmoitan osallistuvani seuraavasti:
4.10 ja 11.10 en pääse, koska olen teatteritunnelmissä Mörköoopperassa.
Ja sieltä ei saa olla pois, tää teatterissa näytteleminen, laulaminen ja tanssiminen on sellanen once in a lifetime juttu muutenkin..ehkä
16.10, 18.10 ja 30.10. olen taas suunnistushommissa ja testeissä mukana :D

t. Minni

User avatar
Mika Kilpinen
Posts: 739
Joined: Fri 29.06.2007 15:12
Location: Jäppilä
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post by Mika Kilpinen » Fri 05.10.2007 20:51

Esimerkillistä tämä Minnin tapa ilmoittaa osallistumisistaan, ottakaahan opiksenne :D. Ihan mukava on tietää, kuka on mahdollisesti tulossa ja kuka ei, kun noita harjoituksia järjestää.
Lisäksi anon lupaa osallistua nuorten yöharjoituksiin, sen verran surkeata oli taas eilen Karhuvuoressa tuo yösuunnistaminen. Sarja vaihtuu vasta ensi vuonna, joten eikös minut voi vielä "nuoreksi" laskea?
t: Suunnistajapoika Mika, 44v.

jukka matilainen
Posts: 7
Joined: Mon 03.09.2007 17:27
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post by jukka matilainen » Sat 06.10.2007 11:20

Ich auch. Karhuvuoren yön jälkeen Jukka 50 v tarvitsee lujasti lisää harjoitusta. Minäkin anon päästä muuttumisleikkiin ja tulla nimetyksi nuoreksi ja saada osallistumislupaa Nuorten harjoituksiin.
Jukka

Miika_Laine
Posts: 24
Joined: Sat 07.07.2007 21:57
Location: Kotka
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post by Miika_Laine » Sat 06.10.2007 12:22

Anomukset on hyväksytty. Tervetuloa torstaina 11.10 muutkin vanhemmat, joita kiinnostaa etsiä rasteja yön pimeydessä. Laitan ko. harjoituksesta tarkempaa infoa heti alkuviikosta.

Kimmo

Minni Halinen
Posts: 40
Joined: Tue 07.08.2007 10:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post by Minni Halinen » Wed 24.10.2007 9:53

Minni Halinen wrote:Minä ilmoitan osallistuvani seuraavasti:
4.10 ja 11.10 en pääse, koska olen teatteritunnelmissä Mörköoopperassa.
Ja sieltä ei saa olla pois, tää teatterissa näytteleminen, laulaminen ja tanssiminen on sellanen once in a lifetime juttu muutenkin..ehkä
16.10, 18.10 ja 30.10. olen taas suunnistushommissa ja testeissä mukana :D

t. Minni
Cooperintestiin en pääsekään osallistumaan. Perheemme onkin juuri silloin lomamatkalla Vierumäellä. Siellä minä sitten huidon :)

Post Reply
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest