Jukola 2009 kaupallisia valokuvia saatavana.

Kymin Suunnistajien Jukola 2009 -foorumi

Moderators: lauri_vuorinen, jyrki_metsola

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
hannu_wahrn
Posts: 202
Joined: Mon 30.07.2007 13:02
Location: Kotka
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Jukola 2009 kaupallisia valokuvia saatavana.

Post by hannu_wahrn » Mon 27.07.2009 16:08

http://www.marathonfoto.com otti Jukolassa osallistujista valokuvia vaihtokarsinaa edeltäneessä U-lenkissä. Koska järjestelyorganisaatiolla ei ole muita osoitetietoja kuin minun tiedot, niin marathonfotolta on tullut minun sähköpostiin (jotka olen jo deletoinut) ja nyt myös tavalliseen postiin "edullisia" tarjouksia ao. valokuvista.

Toistaiseksi ei ole näkynyt kuin 472 joukkueen juoksijoista kuvia...mm. Mika, Jussi, Kortesjärven vahvistus. Ilmeisesti eivät osaa yhdistää hirmuisesta kuvamäärästä joukkuenumeron perusteella mihin seuraan yrittäisivät kuviaan tyrkyttää...tai on ainakin isonpuoleinen homma. Kuvat ovat erittäin kalliintuntuisia, mutta jos asia jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin voi kysellä suoraan em. internet-osoitteesta. Rintanumeronsa tiedoilla (team/leg). Parasta on varmaan asioida englanniksi, jos kuviaan haluaa.

Onhan meillä kai omiakin valokuvia Jukolasta?

Terv. Hannu

User avatar
Mika Kilpinen
Posts: 739
Joined: Fri 29.06.2007 15:12
Location: Jäppilä
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Jukola 2009 kaupallisia valokuvia saatavana.

Post by Mika Kilpinen » Mon 27.07.2009 21:07

Kuvia pääsee katsomaan kun pitää marathonfotossa käyttökielenä amerikan ja valitsee sitten Jukola Relay 2009. Last name kohtaan kelpaa ilmeisesti vain joukkueen ilmoittajan nimi, tässä tapauksessa siis Währn. Bib number kohtaan sitten joukkueen numero. Numerommehan olivat Jukolassa 472, 876 ja 1019 ja Venloissa 329, 377, 613 ja 830. Jussien ykkösjoukkuen, sekä Attunda OK:n venlojen kolmosjoukkueen Sofie Redtzerin ja Ramona Hansson-Järnvingin (terveisiä vaan, kivaa oli, ensi vuonna uudestaan?) kuvat saan näkyviin. Saako joku jotenkin myös muita näkymään?

Kuvagalleriaamme voisi yrittää herätellä henkiin ja minäkin muistaakseni ainakin teoriassa pääsisin kuvia sinne lisäilemään. Eli kuvia galleriaan laitettavaksi saa minulle toimittaa, niin yritän laittaa näytille. Jos en minä onnistu kuvia sinne laittamaan niin kyselen apuja viisaammilta.

Kuvia voi tuupata s-postiini: mika.kilpinen@kopioklubi.fi. Suuremmat määrät muistikulla tai cd:llä, kiitos.

-M-

Post Reply
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest